jagerreisje.reismee.nl

Beginnen!!!!

Oké Joe hier ben ik dan met m'n bloggie. Het is toch wel leuk om alles bij te houden denk ik dus laat ik het maar gewoon doen. Dit hele avontuur is begonnen op 4 oktober toen ik van Eindhoven naar Buenos Aires vloog. Zat n klein tussenstopje van 8 uur tussen op Barcelona maar dat zijn we heel gauw weer vergeten. Wachtend op mijn vliegtuig naar Buenos Aires begon ik wel een beetje te twijfelen of dit avontuur nou wel zo'n goed idee was. Mja dat hoort erbij als je n gekke travel girl wilt worden. Aangekomen in Buenos Aires moest ik uit gaan vogelen hoe ik in godsnaam bij dat hostel zou komen. Uiteindelijk ging het met behulp van mijn Lonely planet best smooth en kwam ik met behulp van een bus en een taxi aan in het hostel. Het Millhouse hostel was een goed geregeld hostel met heel chil overal WiFi en schone kamers. In dit hostel ontmoette ik Reout van 31 die net 4 maanden getrouwd was. De meid kwam ook nog is uit Israël dus had gelijk al n internationale travel vriendin. Reout was een travelkoningin en heeft me qua apps en route aardig op weg geholpen. Leuk weetje voor erbij Reout had wat grijze haren (echt al oud dus). Buenos Aires was n grote en hele vette stad heb samen met Reout veel mooie dingen gezien. Mijn laatste dag in Buenos ben ik alleen op pad geweest. In het begin was dit best wennen liep een beetje met m'n ziel onder mijn arm, maar uiteindelijk was ik meer op mijn gemak en heb ik nog mooie dingen gezien. Na deze dagen in Buenos was het tijd om verder te gaan. Via het hostel regelde ik een ticket naar Mendoza. In Mendoza verbleef ik in Hostel Internacional Mendoza (5 euro per nacht!!! Koopje). Dit hostel was echt ranzig er zat n ontbijt bij maar dat was n plakje brood met boter. Maar goed 1e dag in Mendoza ontmoette ik een Nederlands meisje (Nadine). Ben savonds met haar en wat Engelse en een Amerikaan naar de wedstrijd van Argentinië geweest. Was echt vet om zo'n wedstrijd tussen het Argentijnse publiek mee te maken. Ben naar huis gelopen met de Amerikaan die ik toen per ongeluk arend noemde (hij had echt n grote neus en deed me aan Marijn denken). De Amerikaan was volgens mij n meisje (of hippie) want daarna begon hij te lullen over onzekerheden. De volgende dag was de Amerikaan gelukkig verdwenen dus geen awkward turtle. Ben diezelfde dag naar een wijntour geweest en heb daar 3 Aussies ontmoet. De wijntour was oké maar duurde erg lang. Na de 3 wijntuinen (wineries, weet het Nederlandse woord niet) kwam er nog n chocolade en olijfolie tour maar die heb ik samen met de 3 Aussies geskipt. We zijn stiekem gevlucht in de taxi (bad gyals). Leuk detail 1 van die Aussies leek n beetje op Bridget Jones, ze was 38 nog steeds single en maakte veel seks grappen. Heb met de Aussies nog wat gedronken in een tentje en we zijn daarna uit eten geweest. De Australische love birds kregen tijdens het eten ruzie (awkward) dus na het eten ben ik gevlucht met de taxi en snel naar bed gegaan. Volgende dag in Mendoza stond er weinig op de planning. Ben met m'n was naar een wasserette geweest. Begreep geen ene moer van die Spaanse wasvrouw dus hoopte dat alles goed kwam. Thuis aangekomen met m'n was bleek m'n pyjama shirt gekrompen te zijn (ben tot nu toe nog geen andere gekrompen kleren tegen gekomen, maar heb nog niet alles bekeken). Ohja ben deze dag ook aan de praat geraakt met drie Engelse meisjes: Rachael, Ruth en Nicola. Hele lieve meisjes, ben met hun samen verder gereisd naar Santiago. De bus naar Santiago was cool, door de bergen met sneeuw en gekke kronkelweggetjes. Aangekomen in Santiago mocht ik bij de Engelse in hun appartement slapen (mega chil alles schoon en geen andere mensen). Santiago is mooier dan verwacht, dus het is jammer dat we morgen alweer weg gaan. Maar ik kom hier waarschijnlijk wel weer terug dus dan kan ik het verder ontdekken. Ohja Engels praten gaat trouwens best goed, het is soms wel lastig omdat je je niet helemaal kan uiten zoals je echt bent. Maar denk hoe verder ik ben in deze reis, hoe beter het gaat. Oké doeg dit was mijn eerste week als travel girl. Het is trouwens 14 oktober vandaag.

Reacties

Reacties

Desiree

Jaaaaa! Zo onwijs trots op jou! Genoten van je blog!

Lia

Wauw zo super leuk om je te volgen. Jij gaat vast een mega tijd tegemoet. Xxx

Patricia

Kanjer, zo leuk om te lezen! Wat een belevenis! Hou van jou xxx

Marie-jose

Vandaag je vader en moeder gesproken. Super wat je doet en ga je zeker volgen, heel leuk om te lezen, echt cool. Nog veel plezier.

Roxanne

Super leuk lieverd dat je een blog bij houdt! Ik wacht met smacht op meer. xxx

Tante Yvonne ? yfke

Zo mooi dat we je kunnen volgen. En hele mooie foto’s

Inge

Oooohhh Rachel, wat ben je toch een knap stoer wijf !!! Blijven schrijven of je eigen chellie style ? En Enjoy !!!??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!