jagerreisje.reismee.nl

Afscheid van broerlief

Na het afscheid met onze Spaanse gappies hebben Jim en ik nog 1 nachtje in Cusco geslapen. Laatste dag nog even Mama een hartaanval bezorgd door samen te gaan bungeejumpen. Allebei bijna onze broek vol gescheten, maar toch was het heel vet. Na Cusco zijn we naar Lima gevlogen, om hier de laatste dagen samen te doen. Lima was niet veel bijzonders, was gewoon een grote stad. Hebben in Lima n dagtourtje naar Ica gedaan. Deze stad ligt midden in de woestijn, heel bizar gezicht als je aan komt rijden. In Ica hebben we nog gezandboard (lekker zand happen), was weer mega vet. Na Lima was het tijd voor het afscheid met mn lievelingsparelbroertje Jim. Hebben echt n mega vette tijd samen gehad en ben blij dat hij deze kant op is gekomen. Kunnen we later ziek opscheppen dat we samen hebben gereisd in Argentinië, Chili, Bolivia en Peru (Jim heeft veel landen meegepakt in zo’n korte tijd) (Heeft die alleen voor de stempels gedaan). Na Lima ben ik naar Huaraz gegaan. Was weer even wennen zo alleen in de bus. Dagje in Huaraz gechilt en de volgende dag een tour naar Laguna 69 gedaan. Was een zware hike maar het uitzicht was het waard. Tijdens de hike een leuk meisje uit Griekenland ontmoet. Klikte goed dus besloten om samen verder te reizen naar Trujillo en Huanchaco. Waren 2 hele schattige stadjes aan het strand. Samen met de Griek veel gelachen en lekker gegeten. De Griek ging de andere kant op dus alleen weer verder gegaan naar Mancora. Ik had mega veel zin om naar Mancora te gaan omdat ik hier weer mn Engelse vriendinnen zou zien die ik in mijn eerste week van de reis had ontmoet. Eerste dag in Mancora hebben we met schildpadden gezwommen voor €1.80 (koopje!!). Voor de rest vooral veel gedronken en gezwommen in Mancora (zaten weer in een party hostel). Kerst gevierd in de zon met n mega groot kerstdiner. Voelde totaal niet als kerst maar was leuk om het een keer zo te vieren. Na Mancora zijn we met z’n 3e door gegaan naar Cuenca (Ecuador) om hier oud en nieuw te vieren. Ze steken hier dus blijkbaar poppen in de brand met oud en nieuw dus ben benieuwd..

ron

Ja hoor, wederom een " best-seller "

oma

toppie allemaal al een klein beetje verhalen van Jim gehoord om jaloers op te worden die foto aan het strand. Hele leuke en knallende jaarwisseling en tot de volgende keer XXXXXXXXXX