jagerreisje.reismee.nl

Santiago en Valparaiso

Zijn we weer!!!! Heb een aardbeving overleefd in Santiago. Het was echt heftig aangezien het een drankje was met een halve liter wijn, verschillende bolletjes ijs wat aanmaak en pisco (sterk drankje). Mn Engelse vriendinnen hebben mij deze avond echt zwaar teleurgesteld, ze wilden maar 1 kan bestellen en naar huis. Lag oma dan om half 1 in bed op een zaterdagavond (met mijn eigen maten had ik 10 kannen gekanteld, miss you guys). Ben na Santiago met de Engelse maiden naar Valparaiso gegaan. Sjeempie wat is dat een vette stad. Overal muurschilderingen en heel veel trappen (goed voor de asser). Trouwens er hebben in deze 2 weken Zuid-Amerika al 2 vogels op mij gepoept. De eerste in Buenos en het was paarse poep dus volgens mij had die duif pruimen gegeten. De tweede was in Valparaiso en die had normaal gegeten. Hebben tijdens ons verblijf in Santiago een dagtripje gemaakt naar Viña del mar, was een leuk strand stadje. Zie Mama daar nog wel op vakantie gaan. Zijn na Valparaiso weer terug gegaan naar Santiago. Heb hier afscheid genomen van m'n Engelse vriendinnen, vond het afscheid toch wat kutter dan ik had verwacht. Heb na m'n afscheid voor het eerst op een gemengde kamer geslapen. Leek amper op een gemengde kamer want die jongens hadden allemaal lang haar, alleen aan de geur van hun schoenen kon je merken dat het jongens waren. Was een verschrikkelijke nacht, 1 jongen was zo lam als een koekie en besloot eerst om zn vrienden schreeuwend te bellen en kreeg daarna de hik. Ik was bang dat hij m'n hele rugzak vol zou kotsen, maar gelukkig ging hij na een half uur hikken naar buiten. Ben de volgende ochtend gelijk gevlucht met de bus (11 uur) naar Pucon. Kwam om half 11 savonds aan in Pucon, moest rennen om nog op tijd in te kunnen checken in het hostel. Dit hostel lijkt qua bedden op de hemel, iedereen heeft net als Harry Potter zijn eigen bezemkast met een bed. Echt heerlijk zo veel privacy, had niet verwacht dat ik daar nu al zo van zou genieten. Heb rondgelopen in Pucon, lijkt een soort Oostenrijk met overal houten hutjes en bergen. Morgenochtend ga ik als real travelgirl een vulkaan beklimmen, ben benieuwd!!!! Doeg

Reacties

Reacties

Irene

T gaat je weer goed af dat schrijven ?.
Leuk om dit te lezen, en helemaal leuk dat we je vanavond ff gezien hebben.
Suc6 met t beklimmen van t vulkaantje... Pffffff zal aan je denken ?
Liefs xxx

Patricia

Hij is weer leuk! ?

Elien

Leuke blog weer rach!!!! Succes zo op de vulkaan, kom maar weer heel terug! ????

Lia

Heerlijk om je verslag weer te lezen...Ik hoor je het gewoon zeggen?. Succes met je klim??

Inge

Joehoeeeee eindelijk ik kan je weer volgen ? Thanxxx voor je appjes miss you toooooo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!